Πως ακριβώς μπορεί να γίνει προσωπικά η Τελετή »Κοινωνίας» με τους Απέθαντους Θεούς (Αννουνάκι) για τη μετατροπή κάποιου σε Αθάνατο Δαίμονα (θυσιάζοντας ζωτική ενέργεια) σύμφωνα με τη Βίβλο των Βαμπίρ που δημοσιεύθηκε στην παρούσα ιστοσελίδα (διευκρινήσεις και συμπληρωματικές πληροφορίες για όσους δεν είναι ακόμα εξοικειωμένοι με το στήσιμο ή αυτοσχεδιασμό μιας σατανικής τελετουργίας)

Η συγκεκριμένη τελετουργία αν και έχει ήδη παρουσιαστεί σε ηλεκτρονική μορφή (PDF) μέσα από τη Βίβλο των Βαμπίρ που δόθηκε σε συγκεκριμένο άρθρο στα ‘’ΒΙΒΛΙΑ’’ της ιστοσελίδας μας, επισυναπτόμενο επίσης και με την ετικέτα ‘’Σκοτεινοί θεοί’’ για όποιον πατήσει εκεί ώστε να ανοίξουν έπειτα όλα τα σχετικά δημοσιευμένα άρθρα, κρίθηκε απαραίτητο να παρουσιαστεί και στο παρόν άρθρο πιο συγκεκριμένα όμως, διότι στο εν λόγω βιβλίο παρουσιάζεται κάπως αόριστα με κάποιες παραλήψεις και ενδεχομένως να μην βρίσκεται σε θέση κάποιος για να την εκτελέσει με συγκεκριμένο τρόπο σε περίπτωση που είναι ακόμα αρχάριος ως προς το πως ακριβώς στήνεται μια τέτοια σατανική τελετουργία, ιδίως σε προσωπικό επίπεδο που θα πρέπει να την αυτοσχεδιάσει με κάποιο τρόπο. Για παράδειγμα, αν και δόθηκαν συμπληρωματικά σε εκείνο το άρθρο κάποια ονόματα Απέθαντων ή Βαμπιρικών θεών (Αννουνάκι) που απουσιάζουν από αυτό το τελετουργικό που δίνει η Βίβλος των Βαμπίρ (δεν αναφέρει τα ονόματά τους), ίσως να αναρωτηθεί έπειτα ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος σε ποιο σημείο του κειμένου της τελετουργίας θα πρέπει να συμπληρωθούν αυτά, πότε να χτυπηθεί το καμπανάκι, με ποια ακριβώς τεχνική θα πρέπει να κατευθυνθεί η ζωτική του ενέργεια μέσα στον καθρέφτη ώστε να θυσιασθεί σε αυτούς τους θεούς και άλλες τέτοιες απορίες που ενδεχομένως να έχει. Επειδή τώρα, όπως ειπώθηκε σε εκείνο το άρθρο, η συμφωνία με τον Διάβολο είναι κάτι το πολύ δυνατό και αν συνδυαστεί με «Τελετές Κοινωνίας» με τους Άρχοντες (Δαίμονες του Σατανά), μπορεί να μετατρέψει τον απλό άνθρωπο σε αθάνατο «δαίμονα», κρίθηκε απαραίτητο να παρουσιαστεί παρακάτω λίγο πιο συγκεκριμένα η συγκεκριμένη τελετουργία, ιδίως για κάποιον που θέλει να την εκτελέσει μόνος στο σπίτι του ή σε κάποιον άλλον χώρο εξωτερικό ή μη, έτσι ώστε να το δοθεί η ευκαιρία να εκτελέσει πιο σωστά ή επιτυχημένα αυτή την τελετή για να έρθει πιο κοντά με τους Απέθαντους ή Βαμπιρικούς θεούς, αφού εκφέροντας συγκεκριμένα κάποια ονόματά τους στο κατάλληλο σημείο του τελετουργικού κειμένου, η επαφή μαζί τους είναι άμεση και έτσι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες κάποιος να δεχτεί έπειτα από αυτούς τη σπανιότερη υψηλότερη ενέργεια της Ουσίας Τους σε μια ροή επιστροφής μέσα του, νιώθοντας μια ανανέωση της ενέργειας και της ζωτικότητάς του που θυσίασε πρωτύτερα.

Καταρχάς, πριν εκτελέσει κάποιος τη συγκεκριμένη τελετουργία, θα πρέπει πρώτα να διαβάσει και εκείνο το άρθρο που αναφέραμε για τη Βίβλο των Βαμπίρ κ.λ.π. ΕΔΩ, ώστε να μην επαναλάβουμε ξανά τα ίδια πράγματα πάνω σε αυτά που αναφέρεται η συγκεκριμένη τελετουργία. Ως προς το εισαγωγικό μέρος τώρα της Βαμπιρικής αυτής τελετουργίας μέσα από το εν λόγω βιβλίο, υπενθυμίζονται αρχικά τα εξής:

– Το Κάλεσμα των Απέθαντων Θεών
(Βαμπιρική Κοινωνία μέσω μαγικού Τελετουργικού)
Η επίτευξη της Βαμπιρικής καταστάσεως απαιτεί προσέλκυση και απόκτηση Κοινωνίας με τους Απέθαντους, τα Βαμπίρ που δεν περπατούν πλέον με σάρκα, αλλά είναι αστρικά ελεύθερα. Αυτοί οι Απέθαντοι Θεοί έχουν μειώσει τους περιορισμούς του φυσικού σώματος και μπορούν να επικοινωνήσουν και να εμφανιστούν σε εκείνους, οι οποίοι ακόμα έχουν ζωντανά φυσικά σώματα.
Η επίτευξη του να γίνει κάποιος Ζωντανό Βαμπίρ, ή ακόμα καλύτερα να εισαχθεί στις τάξεις των Απέθαντων Θεών μετά τον θάνατο του φυσικού σώματος, στηρίζεται πάνω σε αυτήν την Κοινωνία με τους Απέθαντους. Είναι οι προθέσεις τους και η επιθυμίες τους οι οποίες πρέπει να γίνουν αποδεκτές και να κατευναστούν.

– Η Θυσία.
Στο αληθινό μαγικό τελετουργικό οι Απέθαντοι καλούνται να είναι παρόν με το Ζωντανό Βαμπίρ με σκοπό τη Κοινωνία. Να προσελκύσετε τους Απέθαντους με τη βοήθεια της προσφοράς της ζωτικής ενέργειας είναι το κλειδί στο επιτυχές μαγικό τελετουργικό. Περαιτέρω, μόνο το προσωπικό απόθεμα ζωτικής ενέργειας θα εξυπηρετήσει αυτό το σκοπό.
Μην θεωρείτε ότι θυσιάζοντας τη ζωή οποιασδήποτε οντότητας θα εξυπηρετήσει σε κάποιο σκοπό της τελετουργικής μαγείας! Περαιτέρω, η καταστροφή μίας φυσικής ζωής δεν εξυπηρετεί οποιοδήποτε σκοπό και είναι σπατάλη ζωτικής ενέργειας. Τέτοια σπατάλη δεν είναι δεκτή από τους παλαιότερους Θεούς και μπορεί, στην πραγματικότητα, να προκαλέσει την οργή Τους. Μην δολοφονήσετε ποτέ ανθρώπους. Μην σπαταλήσετε ποτέ φαγητό. Μην προκαλέσετε την οργή των Απέθαντων.
Ταυτόχρονα, το επιτυχές Ζωντανό Βαμπίρ θα προσφέρει την προσωπική του συλλογή ζωτικής ενέργειας ως δώρο και δελεασμό για να επιστήσει την προσοχή και τη δίψα των Απέθαντων. Στην παρουσία αυτών των αληθινών Θεών, το ίδιο το Ζωντανό Βαμπίρ μετασχηματίζεται βαθμιαία ή ακόμα λαμβάνει, σώμα και ψυχή, με τους Θεούς στη διανομή τους. Αν και είναι σχετικά σπάνιο ένας τέτοιος άμεσος μετασχηματισμός στην πλήρη Βαμπιρική κατάσταση να εμφανιστεί, δεν είναι άγνωστος. Όμως τελικά οι Απέθαντοι Θεοί πράττουν όπως επιθυμούν!
Κατά συνέπεια, η πληρέστερη προετοιμασία για το μαγικό τελετουργικό είναι να συλλέξετε ζωτική ενέργεια από τους ανθρώπους μέσω της προσωπικής σας προσπάθειας προκειμένου να υπάρξει μια αντάξια θυσία για να προσφερθεί στους Απέθαντους Θεούς.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Εναλλακτικά, αν δεν έχετε μπει στη διαδικασία της συλλογής ζωτικής ενέργειας από τους ανθρώπους όπως περιγράφει το πως μπορεί να γίνει αυτό με διάφορους τρόπους στη συνέχεια το εν λόγω βιβλίο, φροντίστε να είστε από μόνοι σας γεμάτοι με ζωτική ενέργεια μέσα σας πριν εκτελέσετε παρακάτω το τελετουργικό, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό δεν θα πρέπει να γίνει αν είστε κουρασμένοι σωματικά ή πνευματικά την μέρα που θα αποφασίσετε να το κάνετε (δεν έχει σημασία ποια μέρα, αρκεί να είναι νύχτα με ελαχιστοποιημένους όλους τους θορύβους και αν έχει πανσέληνο ακόμη καλύτερα), για να μπορέσετε έτσι να στείλετε περισσότερη ζωτική ενέργεια ώστε να πετύχει καλύτερα η τελετουργία αυτή.

– Η Τελετουργική Αίθουσα.
Το Κάλεσμα των Απέθαντων Θεών πρέπει να πραγματοποιηθεί σε μέρος που δεν θα είναι ορατό από τα μάτια του βέβηλου ανθρώπου. Αυτό πρόκειται όχι μόνο να προστατεύσει το Ζωντανό Βαμπίρ που δεν έχει επιτύχει την αθανασία, αλλά επειδή οι Απέθαντοι δεν θα βρίσκονται στην παρουσία Εκείνων που Υψώθηκαν ενώ είναι παρόντες εκείνοι που καλύπτονται με τη δυσωδία της θνησιμότητας. Επομένως, κλείστε την πόρτα και κλειδώστε την.
Τυλίξτε την αίθουσα στο σκοτάδι. Εάν η αίθουσα βρίσκετε σε μια φυσική τοποθεσία τη νύχτα, αυτό είναι αρκετό. Μέσα σε ένα χτίσμα φυσικό ή τεχνικό, μειώστε όλο το φωτισμό στο ελάχιστο, ακριβώς της φλόγας ενός ή δύο κεριών. Το λιγότερο φως είναι καλύτερο και το να Εργασθείτε σε απόλυτο σκοτάδι είναι καλύτερο. Οι Απέθαντοι βρίσκουν το σκοτάδι αναπαυτικό και ελκυστικό για αρκετούς λόγους. Μια ανώτερη πηγή φωτός είναι η χρησιμοποίηση της φλόγας από ένα ενιαίο δοχείο. Εάν απαιτείται περισσότερο φως για την ανάγνωση των σημειώσεων κατά τη διάρκεια ενός ομαδικού τελετουργικού, η χρήση κόκκινου φωτός χαμηλών βατ που χρησιμοποιείται συνήθως στα φωτογραφία μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς να βλάψει την ατμόσφαιρα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Να φροντίσετε να υπάρχει τόσο φως από τις φλόγες των κεριών (δύο είναι αρκετά), ώστε να μπορείτε να διαβάσετε το γραπτό κείμενο της τελετουργίας που θα σας καταδεικνύει με τη σειρά όλα τα βήματά της. Καλό είναι να τα γράψετε σε χαρτιά που θα τα έχετε μαζί σας κατά την τελετουργία και να γνωρίζετε αρχικά τι θα πρέπει να κάνετε πριν γίνει αυτή, για να μην ψάχνεστε κατά τη διάρκειά της καθυστερώντας έτσι αρκετά την έκβασή της.

– Σύνεργα του Μαγικού Τελετουργικού.
Το ντύσιμό σας πρέπει να ταιριάζει με το θέμα του σκοταδιού και της θυσίας. Ελάτε στους Απέθαντους ως αληθινοί μάγοι και μάγισσες. Πολλοί θα ντυθούν με μαύρες τηβέννους και ρόμπες ενώ άλλοι θα τυλίξουν τα σώματά τους μόνο με το σκοτάδι της νύχτας! Εν πάση περιπτώσει μην ντυθείτε για να αποσπάσετε το μυαλό σας από τον περιττό στόχο, αλλά για να ενισχύσετε το σκοπό του.
Ένας βωμός είναι οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια για να τοποθετηθούν τα λίγα σύνεργα της τελετουργικής μαγείας και αντιπροσωπεύει τη σταθερή ίδρυση της γης επάνω στην οποία κινούμαστε και ζούμε. Εάν είναι εφικτό, τοποθετείσθε το βωμό στη δύση. Επάνω από το βωμό, τοποθετήστε έναν καθρέφτη στο επίπεδο των ματιών ή υψηλότερα. Ο καθρέφτης ενεργεί ως οπτικό σημείο συγκέντρωσης, ενεργώντας συχνά ως πύλη στο αστρικό.
Το ραβδί μπορεί να είναι οποιαδήποτε ξύλινη ράβδος. Ο σκοπός του ραβδιού είναι να ενισχυθεί η θέληση της εστίασης του ιερέα.
Τα κεριά προσφέρουν φως όταν απαιτείται και είναι μαύρα για να συμβολίσουν τις δυνάμεις του σκοταδιού ή κόκκινα για να συμβολίσουν το αίμα της ζωτικής ενέργειας.
Το θυμίαμα βρίσκεται επίσης επάνω στο βωμό. Λιβάνι και άλλες μυρωδιές παραδοσιακές στις κηδείες και το θάνατο είναι κατάλληλα. Το κύπελλο αντιπροσωπεύει το ανθρώπινο σώμα και το υγρό μέσα συμβολίζει τη ζωτική ενέργεια του σώματος.
Το μαχαίρι με τη μαύρη λαβή (Αθάμι) ή ξίφος χρησιμοποιείται μόνο από τα μέλη της ιεροσύνης και ενεργεί ως σύμβολο λήψης της ζωτικής ενέργειας (ως όπλο) και ως υπενθύμιση στην ιεροσύνη του Εσωτερικού Μυστηριακού Ναού.
Τα τύμπανα, κουδουνίσματα, κουδούνια και gongs μπορούν να χρησιμοποιηθούν ιδιαίτερα καλά σε μια ομαδική τελετή. Με το σύγχρονο στερεοφωνικό εξοπλισμό ο ιερέας δεν χρειάζεται την αναμονή για την ακουστική δύναμη των αστραπών (των βρόντων δηλαδή που παράγει μια καταιγίδα). Εντούτοις, προσοχή πρέπει να δοθεί ώστε οι λέξεις του ιερέα να μην εξουδετερώνονται από άλλους ήχους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Δίνοντας κάποιες διευκρινήσεις με τη σειρά, προτείνεται να φοράτε μαύρα ρούχα, ο καθρέφτης θα πρέπει να βρίσκεται σε σημείο που να μπορείτε να βλέπετε τον εαυτό σας μέσα σε αυτόν σε όρθια, καθιστή ή γονατιστή στάση κατά τη διάρκεια της τελετουργίας, μια μακριά ξύλινη βέργα ή κάποιο ίσιο κλαδί δέντρου κάνουν για ραβδί, ένα μαύρο και ένα κόκκινο κερί είναι αρκετά (αν δεν μπορείτε να βρείτε μαύρο, τυλίξτε κάποιο άλλο κερί ολόκληρο με μαύρη μονωτική ταινία γύρω του ώστε να γίνει μαύρο), το θυμίαμα δεν είναι απαραίτητο, να χρησιμοποιηθεί μαχαίρι και τέλος να χρησιμοποιηθεί κάποιο καμπανάκι (οι κούκλες του Άγιου Βασίλη που δουλεύουν με μπαταρία και τοποθετούνται στα χριστουγεννιάτικα δέντρα συνήθως κρατάνε καμπανάκι, οπότε ξηλώστε το και πάρτε ένα τέτοιο από εκεί αν δεν θέλετε να αγοράσετε). Υπενθυμίζεται πως το καμπανάκι που χρησιμοποιείται στις Σατανικές ιεροτελεστίες είναι συμβολικό για τη δόνηση που εξηγήθηκε παραπάνω. Όταν δονούμε συνεχώς λέξεις δύναμης, σαν τα ονόματα των Απέθαντων θεών που θα απαγγείλετε, καθώς εστιάζουμε και κατευθύνουμε τις ενέργειες, ένας κυματισμός εμφανίζεται ως αποτέλεσμα στον αστρικό κόσμο και υποδηλώνει τις επιθυμίες μας στον υλικό κόσμο. Αυτός είναι ο συμβολισμός για το καμπανάκι στην Σατανική Ιεροτελεστία και δεν είναι τυχαίο που και οι χριστιανικές Εκκλησίες βαράνε καμπάνες κατά τις τελετουργίες τους για τον ίδιο σκοπό!

– Η τελετή.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Πριν ξεκινήσετε την τελετουργία, εξασφαλίστε πλήρη ησυχία στον χώρο (π.χ. κλείστε κινητά τηλέφωνα) και να έχετε μελετήσει πρώτα αυτά που θα κάνετε παρακάτω για να μην ψάχνεστε εκείνη την ώρα. Γράψτε σε χαρτιά όλα τα παρακάτω βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν και τα λόγια που θα πρέπει να ειπωθούν, για να γίνει σωστά το τελετουργικό και να τα έχετε μπροστά σας κατά τη διάρκειά του (μπορείτε να τα κρατάτε στα χέρια σας και να διαβάζετε από εκεί τα κείμενα με τα λόγια που θα πρέπει να ειπωθούν κοιτάζοντας έπειτα προς την αντίστοιχη κατεύθυνση που υποδεικνύουν)

– Η Διακήρυξη του Εαυτού.
Κοιτώντας στη μεριά της δύσης, προς τον καθρέφτη (η κυρίαρχη εστίαση της κατεύθυνσης του τελετουργικού πρέπει να είναι προς τη δύση, εάν είναι εφικτό) ο ιερέας της τελετής χτυπά κοφτά δύο φορές παλαμάκια σε γρήγορη διαδοχή. Αυτό είναι ένα σημάδι ότι όλη η προσοχή κατευθύνεται πλήρως επάνω στο τελετουργικό. Κατόπιν ο ιερέας κηρύσσει τη κατάστασή του ως Ζωντανό Βαμπίρ, λέγοντας τα εξής:
“Ακούστε με Τώρα! Είμαι ένα Βαμπίρ, ένας κυνηγός των ανθρώπων! Έχω εισέλθει εν τω παρόντι για να καλέσω τους Απέθαντους Θεούς (Αννουνάκι και Ιαλδαβαώθ) σε αυτήν την ιερή θέση. Έχω συλλέξει Ζωτική Ενέργεια από τους ανθρώπους. Είμαι γεμάτος για να ξεχειλίσω! Προσφέρω αυτήν την ζωτική μου ουσία στους Βαμπιρικούς Θεούς (Αννουνάκι και Ιαλδαβαώθ), σε Αυτούς που έχουν Υψωθεί. Πρόκειται εδώ να ταΐσω και να στραγγιχτώ! Πρόκειται εδώ να πεθάνω και να ξαναγεννηθώ. Πρόκειται εδώ να υψωθώ από το θάνατο στη ζωή! Πρόκειται να ενισχύσω το δεσμό μου με τους αληθινούς θεούς αυτού του κόσμου! Είμαι Βαμπίρ!”

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Σε παρένθεση μπήκαν για να επικαλεστούν το είδος των Απέθαντων θεών (Αννουνάκι) που γνωρίζουμε και το όνομα του αρχηγού τους Σατανά που αναφέρεται ως Ιαλδαβαώθ (με παρόμοια βαμπιρικά χαρακτηριστικά) στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη, μιας που αποκαλείται εκεί και ως Σάμαελ (ένα ακόμη όνομα του Σατανά στην εβραϊκή θρησκεία, όπως και το Τυφών στην αρχαιοελληνική που θα διαβάσετε στη συνέχεια του τελετουργικού) όπως καταδείχτηκε στην αρθρογραφία της παρούσας ιστοσελίδας:

Αποτέλεσμα εικόνας για yaldabaoth

‘’Now the archon who is weak has three names.
The first name is Yaltabaoth,
the second is Saklas,
and the third is Samael’’ -The Apocryphon of John
(‘’Τώρα ο άρχων που είναι αδύναμος έχει τρία ονόματα.
Το πρώτο όνομα είναι Ιαλδαβαώθ,
Το δεύτερο είναι Σακλάς,
Και το τρίτο είναι Σάμαελ’’– Το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη)
Zohar, Genesis, Chapter XIII, 28b-29a
(Εβραϊκό Ζοχάρ, Γένεση)
‘’All these are found afflicting Israel, yet is there no greater impurity than that of Amalek or that personified evil called and known as «The God of this world.» It is that «which poisons all within and hardens all the feeling.» It causes the death of the soul and transforms it into an idolater, a worshipper of the world and its golden image of wealth. Its occult name is Samael, «The poison God.» Though Samael was the name of the serpent that tempted and seduced Adam and Eve, yet are they one and the same and are both cursed alike’’
(‘’Όλα αυτά βρίσκονται να πλήττουν το Ισραήλ, αλλά δεν είναι η μεγαλύτερη ακαθαρσία από αυτή του Αμαλέκ ή αυτής της προσωποποίησης του κακού που ονομάζεται και είναι γνωστή ως «ο θεός αυτού του κόσμου». Είναι αυτή «η οποία δηλητηριάζει όλα τα μέσα και σκληραίνει όλα τα συναισθήματα». Προκαλεί το θάνατο της ψυχής και τη μετατρέπει σε έναν ειδωλολάτρη, λάτρη του κόσμου και της χρυσής εικόνας του πλούτου. Το απόκρυφο όνομά του είναι Σάμαελ, «Το δηλητήριο του Θεού». Ωστόσο Σαμαέλ ήταν το όνομα του φιδιού που έβαλε σε πειρασμό και αποπλάνησε τον Αδάμ και την Εύα, αλλά είναι αυτοί ένα και το ίδιο και οι δύο καταραμένοι το ίδιο’’)

– Yaldabaoth said to his subordinate demons:
“Let’s create a man according to the image of God
And our own likeness
So that his image will illuminate us” -The Apocryphon of John
– (μετάφραση) ‘’Και ο Ιαλδαβαώθ είπε στις αρχές των δαιμόνων που τον υπηρετούσαν: “Ελάτε ας δημιουργήσουμε έναν άνθρωπο κατ’ εικόνα του θεού και ομοιότητα δική μας, ώστε η εικόνα του να γίνει φως για μας’’.
Στο απόκρυφο ευαγγέλιο του Ιωάννη, λέει ο Σατανάς στους άλλους αγγέλους (Αννουνάκι) που τον ακολούθησαν: «Θα φτιάξουμε άνθρωπο κατά ομοίωση δική μας και κατά εικόνα του Αρχικού Θεού, ώστε η εικόνα του να μας φωτίζει!» (να μας φωτίζει σημαίνει να μας τρέφει, δηλαδή ως Βαμπίρ από τη ζωτική ενέργεια ή Εικόνα του Βιβλικού Θεού, Γιαχβέ/Χριστού, η οποία βρίσκεται στον φυσικό κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε με τους ανθρώπους, τα ζώα και τα φυτά που την έχουν μέσα τους, πλην των Πρωτόπλαστων ανθρώπων που βρίσκονταν στον Παράδεισο, Αδάμ και Έυα, καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του Βιβλικού Θεού όμως).

– Το Κάλεσμα στους τέσσερις ανέμους.
Παίρνουμε το ξύλινο ραβδί από το βωμό στο χέρι και λέμε σε φιλικό τόνο τα εξής λόγια καθώς το τείνουμε μπροστά προς τον Νότο:
‘’Ύψιστοι Απέθαντοι Θεοί! (Αννουνάκι, Ιαλδαβαώθ). Ισχυρότατα και Αρχαία Βαμπίρ! (Οσίρις, Ίσις, Ένκι, Ιννάνα, Ράμα, Κρίσνα, Τσανγκ Λινγκ, Τεζκατλίποκα, Τυφών, Τίαματ + χτυπάμε το καμπανάκι). Αληθινοί Κύριοι αυτής της γης! Ενωθείτε με εμένα εδώ! Να είστε μαζί μου σε αυτό το μέρος! Σας Καλώ τώρα!’’
Γυρνάμε προς την Ανατολή με το ραβδί και λέμε:
“Σας καλώ, τους μόνους πραγματικούς θεούς, και σας προσφέρω την ζωτική μου ουσία! Ελάτε Τραφείτε από μένα! Σας καλώ τώρα!”
Γυρνάμε με το ραβδί προς τον Βορρά και λέμε:
‘’Επιδιώκω τη Συντροφιά Σας! Επιδιώκω τη Φρόνησή Σας! Επιδιώκω τη Δύναμη Σας! Εισέλθετε ελεύθερα σε αυτό το μέρος γιατί είστε καλοδεχούμενοί! Σας Καλώ τώρα!”
Γυρνάμε τέλος προς τη Δύση με το ραβδί και λέμε:
“Παραμερίστε τις αμφιβολίες σας γιατί είμαι ειλικρινής! Προσφέρω σε Σας τη ζωή μου! Λάβετε! Φάγετε! Πιείτε από μένα! Γιατί είμαι δικός Σας να με χρησιμοποιήσετε όπως Επιθυμείτε. Σας καλώ τώρα!”

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Εδώ μπήκαν πάλι τα σχετικά ονόματα σε παρένθεση και ονομαστικά στη συνέχεια, με το να δονούνται έπειτα με το καμπανάκι όπως είπαμε. Τα συγκεκριμένα ονόματα δηλαδή που δόθηκαν σε εκείνο το άρθρο για τη Βίβλο των Βαμπίρ, το οποίο δημοσιεύθηκε στην παρούσα ιστοσελίδα.

– Η Θυσία

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Για να ειπωθεί συγκεκριμένα και με δυο λόγια για το τι ακριβώς θα πρέπει να κάνουμε με τη θυσία της ζωτικής ενέργειας που βρίσκεται μέσα μας (υπενθυμίζουμε πως δεν θα πρέπει να είμαστε κουρασμένοι σωματικά ή πνευματικά εκείνη τη στιγμή), αρχικά θα πρέπει να βρεθούμε σε τέτοια στάση (όρθια ή γονατιστή ή καθιστή) ώστε να μπορούμε να βλέπουμε το πρόσωπό μας στον καθρέφτη. Οραματιζόμαστε έπειτα να μαζεύουμε όλη τη ζωτική μας ενέργεια στο ηλιακό πλέγμα του σώματός μας (στο κεντρικό μυικό σημείο ακριβώς κάτω από το στήθος μας εκεί που τελειώνουν τα κόκαλα) και τη στέλνουμε προς τον καθρέφτη εισπνέοντας βαθιά από τα ρουθούνια μας και εκπνέοντας αργά και εντελώς από το στόμα τον αέρα προς τον καθρέφτη (αν θέλετε κουνήστε λίγο μπροστά το κεφάλι καθώς θα εκπνέετε), οραματιζόμενοι να πηγαίνει αυτή η ζωτική μας ενέργεια μέσα σε αυτόν. Επαναλάβετε συνεχώς αυτή τη διαδικασία της εισπνοής και εκπνοής της ζωτικής ενέργειας, μέχρι να αρχίσετε να εξαντλείστε σε σημείο που να μην μπορείτε να το κάνετε άλλο αυτό.

– Βαμπιρική Κοινωνία
Δεδομένου ότι οι Απέθαντοι δέχονται το “αίμα” της Θυσίας, και η εξάντληση πλησιάζει η φθάνει, έρχεται μια λεπτή μετατόπιση. Οι παρόντες Απέθαντοι Θεοί έχοντας λάβει τη πλήρωσή Τους, κρίνουν τον/τους συμμετέχοντα(ες) ως προς την αξία τους για τον μετασχηματισμό και την Υψηλότερη Μύηση. Ακόμη και να είστε απλά στην Παρουσία των Παλαιότερων Θεών, εντούτοις επιταχύνει την προσωπική εξέλιξη.
Σε εκείνους που βρίσκονται αντάξιοι στις προσπάθειές τους, οι Θεοί μπορούν να επιλέξουν να απελευθερώσουν τη σπανιότερη υψηλότερη ενέργεια της Ουσίας Τους σε μια ροή επιστροφής. Εάν αυτό συμβεί (όπως σχεδόν πάντα συμβαίνει στην παρουσία ενός μέλους του Εσωτερικού Ναού της ιεροσύνης) τότε ο/οι συμμετέχοντας(ες) θα ανακαλύψει μια ανανέωση της ενέργειας και της ζωτικότητάς του. Αυτή η Βροχή του Ελέους μπορεί να είναι δυνατή ή ισχυρή και μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της τελετής.

– Αναπλήρωση της Δύναμης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Στο κύπελλο μέσα θα πρέπει να έχουμε βάλει λίγο κόκκινο κρασί πριν την τελετή για τις δυο φορές που θα χρειαστεί να πιούμε και το κύπελλο θα πρέπει να είναι μεταλλικό. Πίνουμε λίγο κρασί από το κύπελλο (όχι όλο) και κρατώντας το μπροστά προς τον καθρέφτη σε σημείο που να το βλέπουμε εκεί, λέμε μετά τα λόγια που αναφέρει η Βίβλος των Βαμπίρ:

“Αυτό είναι το αίμα των θυμάτων μου, του παρελθόντος, του παρόντος, και όσων έχουν υπάρξει θύματά μου έως τώρα. Πίνω την ουσία της ζωής εκείνων που υπάρχουν μόνο για να εξυπηρετήσουν τη θέλησή μου. Πίνω αυτό στην ενθύμηση αυτού του οποίου είμαι, Βαμπίρ, ο κυνηγός των ανθρώπων.”
Πιείτε από το κύπελλο. Χαμηλώστε το κύπελλο στο βωμό. Κοιτάξτε τον καθρέφτη και χτυπήστε πάλι δύο φορές τα χέρια, κοφτά.

– Κλείσιμο τελετουργικού

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Το τελετουργικό κλείνει συγκεκριμένα παίρνοντας το μαχαίρι από το βωμό και γυρνώντας πάλι προς τις τέσσερις μεριές του ορίζοντα όπως κάναμε και με το ραβδί πρωτύτερα (Νότος, Ανατολή, Βορράς, Δύση) καθώς θα το κρατάμε επίσης μπροστά με το χέρι μας, χωρίς να πούμε όμως κάποια λόγια. Όταν γυρίσουμε τέλος προς τη Δύση, τότε μόνο λέμε ξανά όλα τα ονόματα των Απέθαντων θεών:

Οσίρις
Ίσις
Ένκι
Ιννάνα
Ράμα
Κρίσνα
Τσανγκ Λινγκ
Τεζκατλίποκα
Τυφών
Τίαματ
και όλοι οι Αννουνάκι με τον Ιαλδαβαώθ

Χτυπάμε ξανά το καμπανάκι μετά την απαγγελία αυτών των ονομάτων, σβήνουμε τα κεριά και λέμε:

‘’Ας γίνει έτσι’’

Αν θέλετε, μπορείτε μετά να μείνετε λίγη ώρα μέσα στο απόλυτο σκοτάδι και ύστερα φύγετε από τον χώρο που κάνατε την τελετουργία ή ανάψτε τα φώτα αν θέλετε να παραμείνετε εκεί (π.χ. επειδή κάνατε την τελετή αυτή στο δωμάτιο του σπιτιού σας που κοιμάστε το βράδυ). Ασχοληθείτε με κάτι άλλο ή πέστε για ύπνο αφού μαζέψετε πρώτα όλα τα τελετουργικά σας σύνεργα και τα φυλάξετε στο μέρος που έχετε διαλέξει για να τα έχετε μακριά από τα μάτια του κόσμου ή των κατοίκων του σπιτιού σας (σε περίπτωση που μένετε εκεί μαζί με άλλα άτομα). Αυτή ήταν η τελετουργία με συγκεκριμένο τρόπο παρουσίασης ώστε να εκτελεστεί καλύτερα και μπορείτε φυσικά να την επαναλάβετε όποτε και όσες φορές θέλετε μελλοντικά.