Γκρεμίζοντας τον μύθο της ‘’σατανικής’’ παγκοσμιοποίησης (και της πανθρησκευτικής προπαγάνδας της) που προκαλεί την ισλαμοποίηση και των αθεϊστών περί κατάργησης των θρησκειών αν εμφανιστούν εξωγήινοι (για να μας ‘’σώσει’’ έπειτα μια παγκόσμια διακυβέρνηση από αυτή την απειλή): Ο τελετουργικός λιθοβολισμός του Σατανά από τους μουσουλμάνους και ποια η θέση της Χριστιανικής Ορθοδοξίας περί εξωγήινων…

– Αν, τώρα, υπάρχουν εξωγήινοι, δεν δημιουργούν κανένα απολύτως πρόβλημα στη Βίβλο. Λένε πολλοί: Α! Θα καταρριφθεί η Βίβλος! Κι όμως, καθόλου δεν καταρρίπτεται! Για τον απλούστατο λόγο ότι επειδή απευθύνεται στον άνθρωπο που κατοικεί στη γη είναι κατ’ ανάγκην ανθρωπογεωκεντρική. Και ακριβώς επειδή δεν αφορά τη σωτηρία του ανθρώπου η ύπαρξη των εξω­γήινων, δεν αναφέρει η Βίβλος τίποτε για την ύπαρξή τους, κατά τον ίδιο λόγο για τον οποίο δεν αναφέρει τίποτε και για πλήθος άλλων επιστημονικών θεμάτων, π.χ. για τις μαύρες τρύπες. Αλλά και δεν υπάρχει ούτε ένα χωρίο στην Αγ. Γραφή που να αποκλείει την ύπαρξη εξωγήινων. Αν υποτεθεί, τώρα, ότι αποδειχθεί η ύπαρξη εξωγήινων λογικών όντων, τότε, όπως επισημαί­νει ο π. Επιφάνιος, θα τα εντάξουμε στο χωρίο η’ 38-39 της προς Ρωμαίους Επιστολής του Αποστόλου Παύλου που λέει ότι τίποτε δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη του Χριστού, ούτε μέλλοντα ούτε τωρινά ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε Άγγελοι κ.λπ., ούτε οποιαδήποτε τυχόν άλλη δημιουργία («κτίσις τις ετέρα»). Λοιπόν, αν αποδειχθεί η ύπαρξη εξωγήινων, τότε θα τους εντά­ξουμε σ’ αυτό το χωρίο και θα πούμε ότι αυτό δεν είναι πλέον ένα σχήμα υπερβολής, αλλά μια πιστοποίηση και της Γραφής για την ύπαρξή τους.

– Tην επόμενη μέρα οι πιστοί αναχωρούν για τη κοιλάδα του Αραφάτ ενώ την τρίτη μέρα παραμένουν στους πρόποδες του βουνού και προσεύχονται από το ξημέρωμα μέχρι και τη δύση του ήλιου. Με τη δύση του ήλιου οι προσκυνητές αναχωρούν από το Αραφάτ και προχωρούν προς την κοιλάδα της Μουντζαλίφα, το μέρος όπου θα συγκεντρώσουν 49 βότσαλα για να λιθοβολήσουν τον Σατανά, στο τελετουργικό που θα γίνει την επόμενη μέρα στην κοιλάδα της Μίνα. Με τον τρόπο αυτό αναπαριστούν την πράξη του Προφήτη Αβραάμ, ο οποίος, σύμφωνα με τη μουσουλμανική παράδοση, λιθοβόλησε τον Διάβολο τρεις φορές όταν εκείνος προσπαθούσε να τον μεταπείσει και να τον κάνει να παρακούσει την εντολή του Θεού να θυσιάσει τον γιο του τον Ισμαήλ.

Τα δυο αυτά θέματα περί ισλαμοποίησης που προκαλεί η παγκοσμιοποίηση (π.χ. με πολιτικές ανοιχτών συνόρων ώστε να μπορέσει να υλοποιηθεί και πολιτικά πέρα από οικονομικά) και περί ύπαρξης εξωγήινων, δεν είναι ξεχωριστά μεταξύ τους όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά αλληλένδετα γιατί μας αποκαλύπτει την ΑΝΤΙΣΑΤΑΝΙΚΗ της ταυτότητα τόσο σε επίγειο όσο και σε επουράνιο επίπεδο. Όσο και να προπαγανδίζουν λοιπόν κάποιοι (π.χ. για να τραβάνε εκφοβισμένο κόσμο με το μέρος τους) ότι σατανιστές προκαλούν την παγκοσμιοποίηση αφήνοντας εκατομμύρια μουσουλμάνων να κατακλύζουν το Δυτικό κόσμο μας για να επικρατήσει τάχα μου ο Σατανισμός έπειτα και ότι θα καταργηθούν όλες οι θρησκείες αν εμφανιστούν εξωγήινοι επειδή υποτίθεται ότι θα καταρρίπτονταν έτσι οι Γραφές τους, για να μας ‘’σώσει’’ έπειτα μια παγκόσμια διακυβέρνηση που θα πρέπει να υπάρξει ώστε ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε ετούτη την εξωγήινη απειλή (σενάριο που ΗΔΗ παρουσιάστηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μέσα από την ταινία ‘’Ημέρα Ανεξαρτησίας’’ με τους αμερικανούς ‘’σωτήρες’’ μας), θα αποδείξουμε εν τάχει γιατί φάσκουν και αντιφάσκουν όλοι αυτοί, με την προπαγάνδα τους να αυτοαναιρείται!

Κοιτάζοντας αρχικά το τελετουργικό των μουσουλμάνων περί ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥ του Διαβόλου, θα λέγαμε ότι καταρρίπτεται κάθε νεοεποχίτικη και πανθρησκευτική προπαγάνδα που λέει ότι όλοι οι θεοί είναι το ίδιο πράγμα (όλα είναι Ένα) ή ότι όλες οι θρησκείες απευθύνονται στον ίδιο θεό για να συνεχίζουν να υπάρχουν ξεχωριστά μεταξύ τους (άρα χρειαζόμαστε μια μόνο παγκόσμια ή πανθρησκεία με άλλα λόγια), αφού στη θρησκεία των μουσουλμάνων (πέρα από την εβραιοχριστιανική) επίσης διακρίνουμε δυο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ μεταξύ τους οντότητες ή θεότητες (τον Αλλάχ και τον Διάβολο), οπότε μας αποδεικνύεται ότι ο Αλλάχ δεν μπορεί να είναι ο Σατανάς και ότι δεν μπορεί να είναι το ίδιο πράγμα πανθρησκευτικά (στο όλα είναι Ένα οντολογικά), αφού ο Σατανάς λιθοβολείται (ειδάλλως θα ήταν σαν να λιθοβολούν οι μουσουλμάνοι τον Αλλάχ τους) αποκαλύπτοντας πως έχει αντίθεα χαρακτηριστικά απέναντι στον Αλλάχ (ή τον Βιβλικό Θεό αν το δούμε εβραιοχριστιανικά το θέμα αυτό) για να μη χρειάζεται να λιθοβολείται αν δεν είχε (αν υποθέσουμε ότι δρα κατ’ εντολή Αλλάχ ή ότι δεν έχει αντίθεα χαρακτηριστικά). Τουτέστιν, αν οι παγκοσμιοποιητές ήταν σατανιστές ή προωθούσαν σατανισμό, τότε ΔΕΝ θα άφηναν να εξαπλώνεται περισσότερο στον πλανήτη μας ο ισλαμισμός με αντιφασιστικές και αντιρατσιστικές πολιτικές ανοιχτών συνόρων λόγου χάρη (χτίζοντάς τους όλο και περισσότερα Τζαμιά μέσα και στην ίδια τη χώρα μας πλέον), γιατί τότε (ως λάτρεις του Σατανά που λιθοβολείται από μουσουλμάνους) θα λιθοβολούνταν και οι ίδιοι τους! Συνεπώς, για να μην φτάσουμε στο σημείο να λιθοβολήσουν εμάς τους ίδιους κάποια στιγμή ως σατανιστές αν δεν εξισλαμιστούμε (και πάψουμε πλέον να είμαστε σατανιστές εξαφανίζοντας και τον σατανισμό μας), τότε θα πρέπει να προλάβουμε να εξαφανίσουμε ή εξολοθρεύσουμε εμείς όλους αυτούς τους παγκοσμιοποιητές και τους (αντιφασίστες και αντιρατσιστές) υπηρέτες τους, όπως πολύ σοφά προτείνει η ιστοσελίδα μας όλα αυτά τα χρόνια κάνοντας Σταυροφορία εναντίον τους (αφού εκείνοι επιτρέπουν τον μουσουλμανικό εποικισμό και στη χώρα μας ανοίγοντας σύνορα). Πάμε παρακάτω…

Στην περίπτωση τώρα της εμφανίσεως εξωγήινων κάποια στιγμή, θα αποδείξουμε ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα πάψουν να έχουν λόγο ύπαρξης πια οι θρησκείες ή ότι καταργούνται θεολογικά, διότι ΚΑΙ επ’ αυτού του ζητήματος υπάρχει χριστιανική τοποθέτηση όπως θα διαβάστε εν συνεχεία. Ίσα ίσα που θα αποδειχτεί το ακριβώς αντίθετο, τρώγοντας μία ακόμη σφαλιάρα όλοι αυτοί οι αθεϊστές που ισχυρίζονται κάτι τέτοιο για να επικρατήσουν (π.χ. αναρχοκομμουνιστικά) εις βάρος και του Σατανισμού μας συνεπακόλουθα που στηρίζεται θεολογικά στα ίδια θρησκευτικά βιβλία (και στο Κοράνι για να λιθοβολούν τον Σατανά οι μουσουλμάνοι), αναγνωρίζοντας τη δαιμονική φύση των εξωγήινων (ως ‘’Σκοτεινοί θεοί’’ που παρουσιάζονται στην ομώνυμη ετικέτα της αρθρογραφίας μας ή ως ‘’τεχνοείδωλα της αβύσσου’’ όπως παρουσιάζονται σε χριστιανικό βιβλίο που υπενθυμίζουμε παρακάτω). Αν έπειτα οι παγκοσμιοποιητές πάρουν το μέρος των (δαιμονικών) εξωγήινων αν υποθέσουμε ότι θα ήταν σατανιστές και αυτοί σαν εμάς, τότε θα λιθοβολούνταν και θα σφαγιάζονταν από τον παγκόσμιο λαό των μουσουλμάνων που θα τους αντιμετώπιζε ως λάτρεις δαιμόνων του Σατανά τον οποίον λιθοβολούν τελετουργικά, αντί να τους αποδεχτούν ως λάτρεις του Αλλάχ τους! Εκτός και αν σκότωναν έπειτα τον παγκόσμιο λαό τους και απέμεναν να κυβερνάνε πλέον μόνο τον εαυτό τους παύοντας πια να μιλάμε για παγκόσμια διακυβέρνηση (αφού δεν θα υπήρχαν άλλοι άνθρωποι στον πλανήτη για να κυβερνήσουν πέρα από ζώα σαν τσομπάνηδες).

Αν τώρα σταθούν εναντίον των εξωγήινων αυτών παρουσιάζοντάς τους ως παγκόσμια απειλή κατά της ανθρωπότητας και ζητήσουν μια παγκόσμια διακυβέρνηση ώστε να μπορέσουν να την αντιμετωπίσουν (σαν την αμερικανική ταινία που αναφέραμε πρωτύτερα), όπως παρομοίως ζητάνε σήμερα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Κορωνοϊού από υγειονομική πλευρά (π.χ. ζητώντας ίδια περιοριστικά και ελεγκτικά μέτρα για όλους τους λαούς που θα πρέπει να υπακούνε στους νόμους κάποιου Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας αντί των ντόπιων κυβερνητών τους που μπορεί να είναι μέχρι και εθνικιστές), τότε ΠΑΛΙ τους βρίσκουμε απέναντί μας αφού αυτοί οι εξωγήινοι αποτελούν μέρος των δικών μας δαιμόνων και έτσι θα τους βλέπαμε συμμαχικά απέναντι σε μια τέτοια παγκόσμια διακυβέρνηση! Από όπου και να το κοιτάξουμε κατά συνέπεια το όλο θέμα, πάλι δεν γλιτώνουν όλοι αυτοί οι παγκοσμιοποιητές τον λιθοβολισμό, είτε από εμάς τους ίδιους είτε από τους μουσουλμάνους (αφού παγκοσμιοποιητές σαν τον Τζωρτζ Σόρος και της οικογένειας Ρότσιλντ δεν είναι μουσουλμάνοι και αν εξισλαμιστούν θα κυβερνώνται τελικά από τους ιμάμηδες εξισλαμιστές τους) που θα λιθοβολήσουν στο τέλος και εμάς τους ίδιους, με τους εξωγήινους να επιστρέφουν και πάλι πίσω στις δικές τους πατρίδες ή αντιθέτως να κατακτούν τον πλανήτη μας εξολοθρεύοντας την ανθρωπότητα (άρα και τους παγκοσμιοποιητές) ή κυβερνώντας την εκείνοι όπως θέλουν (άρα όχι οι παγκοσμιοποιητές).

Ο λιθοβολισμός του Διαβόλου (φωτό: EPA/FAZRY ISMAIL)

Εκατομμύρια μουσουλμάνοι λιθοβολούν τον Διάβολο

Η μυσταγωγία του Χατζ και του τελετουργικού Jamarat στην ιερή κοιλάδα της Μίνα

Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως πάνω από δύο εκατομμύρια άνθρωποι, από δεκάδες διαφορετικές χώρες, βρίσκονται στη Μέκκα της Σαουδικής Αραβίας για το Χατζ, το ισλαμικό προσκύνημα το οποίο συγκεντρώνει πιστούς απ’ όλα τα κοινωνικά στρώματα και από κάθε γωνιά του πλανήτη.

Το Χατζ είναι ένα πενθήμερο θρησκευτικό προσκύνημα στη Μέκκα το οποίο όλοι οι μουσουλμάνοι που είναι σωματικά και οικονομικά ικανοί εκτελούν τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους. Είναι ένας από τους πέντε στύλους του Ισλάμ και λαμβάνει χώρα μόνο μία φορά τον χρόνο, κατά τον δωδέκατο και τελευταίο μήνα του ισλαμικού σεληνιακού ημερολογίου.

Λανθασμένα, πολλοί μπορεί να πιστεύουν πως το Χατζ σχετίζεται με τον Προφήτη Μωάμεθ, ενώ στην πραγματικότητα τιμά κυρίως τη ζωή και τη θυσία του Προφήτη Ιμπραήμ, που είναι ο Αβραάμ. To προσκύνημα περιλαμβάνει ένα πενθήμερο τελετουργικό το οποίο τηρείται με ευλάβεια από τους συμμετέχοντες.

Την πρώτη μέρα γίνεται η τελετουργία των επτά γύρων στο ιερό κτίσμα Κάαμπα, τον ογκώδη ναό γνωστό ως «Οίκος του Θεού», που βρίσκεται σκεπασμένος με μαύρο ύφασμα στο κέντρο του Μεγάλου Τεμένους στη Μέκκα.

Tην επόμενη μέρα οι πιστοί αναχωρούν για τη κοιλάδα του Αραφάτ ενώ την τρίτη μέρα παραμένουν στους πρόποδες του βουνού και προσεύχονται από το ξημέρωμα μέχρι και τη δύση του ήλιου. Με τη δύση του ήλιου οι προσκυνητές αναχωρούν από το Αραφάτ και προχωρούν προς την κοιλάδα της Μουντζαλίφα, το μέρος όπου θα συγκεντρώσουν 49 βότσαλα για να λιθοβολήσουν τον Σατανά, στο τελετουργικό που θα γίνει την επόμενη μέρα στην κοιλάδα της Μίνα. Με τον τρόπο αυτό αναπαριστούν την πράξη του Προφήτη Αβραάμ, ο οποίος, σύμφωνα με τη μουσουλμανική παράδοση, λιθοβόλησε τον Διάβολο τρεις φορές όταν εκείνος προσπαθούσε να τον μεταπείσει και να τον κάνει να παρακούσει την εντολή του Θεού να θυσιάσει τον γιο του τον Ισμαήλ.

Στην ιερή κοιλάδα υπάρχουν τρεις στήλες. Οι προσκυνητές πρέπει αρχικά να λιθοβολήσουν με επτά βότσαλα την επονομαζόμενη «στήλη του μεγάλου Σατανά» (jamrah al-aqabah) που είναι και η μεγαλύτερη. Μετά τον λιθοβολισμό, που ολοκληρώνεται την ημέρα του Eid, κάθε προσκυνητής πρέπει να κόψει ή να ξυρίσει τα μαλλιά του. Τις επόμενες δύο ημέρες θα πρέπει να λιθοβολεί καθεμιά από τις τρεις στήλες με επτά βότσαλα. Έτσι, τουλάχιστον 49 βότσαλα απαιτούνται για το τελετουργικό που ξεκίνησε χθες. Οι στήλες ονομάζονται jamrah: η πρώτη, η πιο μικρή, είναι η jamrah al-‘ūlā, η μεσαία είναι η jamrah al-wusṭā και η μεγάλη η jamrah al-kubrā ή αλλιώς jamrah al-aqabah.

Οι αρχές στη Σαουδική Αραβία δεν κάνουν καμία απολύτως αναφορά στην περσινή τραγωδία όπου στη Μίνα σημειώθηκε η χειρότερη καταστροφή στην ιστορία του Χατζ. Οι πιστοί ποδοπατήθηκαν στην Οδό 204 του καταυλισμού της Μίνα – μiα από τις δύο αρτηρίες που οδηγούν στο σημείο του συμβολικού λιθοβολισμού Σύμφωνα με την υπηρεσία Πολιτικής Άμυνας, το ποδοπάτημα προκλήθηκε όταν ένα ανθρώπινο κύμα που έφευγε από μiα από τις στήλες συγκρούστηκε με ένα άλλο που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση, κοντά στο σημείο του τελετουργικού. Σύμφωνα με το Ριάντ, οι νεκροί έφτασαν τους 769, αν και τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από ξένους αξιωματούχους σε περισσότερες από τριάντα χώρες κάνουν λόγο για 2.300.

ΠΗΓΗ: https://www.lifo.gr/now/world/ekatommyria-moysoylmanoi-lithoboloyn-ton-diabolo

ΕΞΩΓΗΊΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΙΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΌΣΕΙΣ

Α. ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ

Πολλοί πιστεύουν ότι κάποια αναγνώριση ύπαρξης εξωγήινων ανατρέπει τα χριστιανικά δεδομένα και δεν είναι αποδεκτή από την Αγ. Γραφή. Και όμως δεν είναι έτσι. Κατ’ αρχήν πουθενά στην Αγ. Γραφή δεν αναφέρεται ξεκάθαρα η ύπαρξη, ή όχι, εξωγήινων πολιτισμών, γιατί αυτό που προέχει είναι η σωτηρία του ανθρώπου, η θέωση. Δίδονται λοιπόν στην Αγ. Γραφή, και ειδικά στην Καινή Διαθήκη, όλες οι κατευθύνσεις για να καταστεί ο άνθρωπος αθάνατο πνευματικό ον. Ίσως να μην αναφέρεται ξεκάθαρα κάτι στην Καινή Διαθήκη για να αποφευχθούν κάποιες παράλογες και παθιασμένες αναζητήσεις για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής.

Όπωσδήποτε κάθε έρευνα που διεξάγεται με υγιείς προϋποθέσεις είναι αποδεκτή, όπως τονίζεται και στην Καινή Διαθήκη (κατά Ματθαίον 7, 7 – 8): «Ερευνάτε και θα βρείτε», «αυτός που ψάχνει βρίσκει». Πρέπει λοιπόν να αναζητούμε την αλήθεια και «η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (κατά Ιωάννη 8,32), όπως είχε πει ο Ιησούς.

Αντίθετα, σε κανένα σημείο της Αγ. Γραφής δεν υπάρχει η περίφημη πια φράση «Πίστευε και μη ερεύνα». Λέγεται μάλιστα ότι η σωστή φράση είναι «πίστευε και μη, ερεύνα». Ένα κόμμα δηλαδή ευθύνεται για την όλη διαστρέβλωση του νοήματος, αν είναι έτσι.

Λέγαμε λοιπόν ότι η Αγ. Γραφή δεν απορρίπτει την ύπαρξη εξωγήινων πολιτισμών. Αντίθετα, ανακαλύπτει κανείς ορισμένα χωρία που μπορεί να υποδηλώνουν την πιθανή ύπαρξη και άλλων φυλών στο σύμπαν, εκτός του ανθρώπου.

Στην Καινή Διαθήκη λοιπόν βρίσκουμε τα εξής σημεία: «Και άλλα πρόβατα έχω, α ουκ εστίν εκ της αυλής ταύτης» δηλ. «Έχω και άλλα πρόβατα, που δεν ανήκουν σ’ αυτήν την μάντρα». Πρόκειται για λόγια που είπε ο ίδιος ο Χριστός (κατά Ιωάννη 10, 16).

Στο χωρίο αυτό, όπως και στα επόμενα που θα δούμε, δεν δηλώνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει ζωή σε άλλους κόσμους, είναι όμως πιθανό να εννοεί και αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση του Απόστόλου Παύλου στην προς Ρωμαίους επιστολή (8, 39) περί «κτίσης ετέρας». Μεταφράζουμε: «Και είμαι πραγματικά βέβαιος πως ούτε θάνατος ούτε ζωή, ούτε άγγελοι ούτε άλλες ουράνιες δυνάμεις, ούτε παρόντα ούτε μέλλοντα, ούτε κάτι άλλο στον ουρανό ή στον Άδη, ούτε καμία άλλη κτίση – δημιουργία δεν θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού».

Δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν περιλαμβάνονται κι άλλα σκεπτόμενα όντα εκτός από μας στην ερμηνεία για την «άλλη κτίση» και τα «άλλα πρόβατα»[†]. Αν οι νύξεις αυτές αφορούν και στην περίπτωση ύπαρξης άλλων έλλογων όντων, δε σημαίνει ότι αυτά κατοικούν απαραίτητα σε άλλους πλανήτες. Μπορεί να ζουν σε άλλες διαστάσεις – πραγματικότητες π.χ., ή μπορεί να μην έχουν τη δική μας εξωτερική μορφή. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση που υπάρχει στην Αποκάλυψη από τον Ιωάννη (5,13): «(μτφ.) Και ύστερα άκουσα κάθε δημιούργημα που βρίσκεται στον ουρανό και στη γη και κάτω από τη γη…».

Τέλος στα κατά Μάρκον (13,27) και κατά Ματθαίον (24, 31) Ευαγγέλια αναφέρεται ότι στη Δευτέρα Παρουσία οι άγγελοι θα μαζέψουν τους εκλεκτούς του Χριστόύ από το άκρο της γης ως το άκρο του ουρανού (στο κατά Μάρκον) ή από το ένα άκρο των ουρανών ως το άλλο (στο κατά Ματθαίον). Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρχουν άλλα ευφυή όντα στο σύμπαν θα κριθούν και αυτά στη Δευτέρα Παρουσία από τον Υιό του Θεού, που προϋπήρχε της δημιουργίας του κόσμου (κατά Ιωάννη 17, 5 – 6 και 24 – 25).

UFO – Ξένα  οντα : ΤΕΧΝΟΕΙΔΩΛΑ ΤΗΣ  ΑΒΥΣΣΟΥ, Εκδοσεις: Νεκτ. Παναγόπουλος

ΟΥΦΟ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ

ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ – UFO

Απόσπασμα από το βιβλίο:

ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ

Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΩΦ

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Μ.ΜΕΛΙΝΟΥ

[……]

Σατανάς

Ας επανέλθουμε, όμως, στη δαιμονολογική θεώρη­ση κι ας αναφέρουμε μια βασική θέση της Αγ. Γραφής, ως προς το Διάβολο. Μετά την πτώση του από τις αγγε­λικές δυνάμεις στις οποίες άνηκε εκ της δημιουργίας, περιπολεύει στο χώρο γύρω από τη γη, στην ατμόσφαι­ρα και πάνω στη γη. Προσπαθεί δε να αγρεύει ψυχές για την Κόλαση. Ο Μέγας Αθανάσιος σημειώνει ότι ο Σατανάς «περιπλανάται εδώ κάτω, μέσα στον αέρα, όπου —εξουσιάζοντας τους δαίμονες που είναι μαζί του, μια και μοιάζουν στην ανυπακοή (προς το Θεό)— προκαλεί με τη βοήθεια τους φαντασίες σ’ εκείνους που εξαπατούνται»(Περί της ενανθρωπήσεως του Λόγου, 25). Έχουμε πολλές αναφορές από βίους Αγίων, στις οποίες υπάρχουν περιστατικά παράλληλα με εκείνα των αναφορών για την εμφάνιση εξωγήινων.

Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος

Λέει ο άγ. Συμεών ο Νέος Θεολόγος, με τη γλώσσα της εποχής της Τουρκοκρατίας κατά μετάφραση: «Πλήν το να βλέπη εις τον ουρανόν (ο άνθρωπος), πολλά ολί­γοις φοραίς πρέπει να το κάνη δια τον φόβον των πο­νηρών πνευμάτων οπού κατοικούν εις τον αέρα, και δια τούτο ονομάζονται εναέρια πνεύματα, τα οποία προξε­νούν πολλαίς και διάφοραις πλάναις εις τον αέρα και πρέπει να προσέχωμεν… Οποίος ασηκώνει τα μάτια του και τον νουν του εις τον ουρανόν, και θέλει να φαντά­ζεται κάποια νοητά, αυτός φαντασίας βλέπει και ψεύτικα πράγματα, και όχι αληθινά, με το να είναι ακάθαρτος η καρδία του» (Pg 120,709). Ο Διάβολος, λοιπόν, μπορεί να επιδράσει σε κάποιον ο οποίος έχει βρώμικη από τα πάθη καρδιά. Σ’ έναν άγιο, όμως, σ’ έναν άνθρωπο ο οποίος καθαίρεται με τα Μυστήρια της Εκκλησίας, δεν μπορεί να επιδράσει και δεν μπορεί να έχει τέτοια αποτελέσματα.

Ν’ αναφέρουμε τώρα ορισμένα περιστατικά από τους βίους των Αγίων της Εκκλησίας, τα οποία είναι παράλληλα με τις θεάσεις εξωγήινων η U.F.O. από τους συγχρόνους μας.

π. Δανιήλ Κατουνακιώτης

Έχουμε καταρχάς κάτι από τον αιώνα μας. Κάποτε ε­πισκέφθηκε τον π. Δανιήλ τον Κατουνακιώτη ένας που είχε βλαμμένα τα μάτια. Ο π. Δανιήλ τον ρώτησε σχετι­κά και αυτός του είπε: «Δεν θέλω σοι κρύψει τίποτε. Οι οφθαλμοί μου έπαθον καθότι ήμην υποχρεωμένος, κατά το μεσημέριον… Και κατ’ εξοχήν το καλοκαίριον, να ίσταμαι δύο ώρας ασκαρδαμυκτί (=ατενίζοντας με ορθάνοικτα μάτια) προς τον ήλιον. Εκείθεν εξήρχοντο θεωρίαι (=εικόνες) χιλιάδων αγγέλων και αφ’ όλα τα τάγματα των Αγίων … Καίτοι ησθανόμην μεγάλους πόνους εις τους οφθαλμούς… Εγώ δεν τα εψήφουν (=υπολόγιζα) αυτά, διότι ούτως με επρόσταξεν ο Άγγελος» (Αγγελικός Βίος, σ. 149). Καταλαβαίνουμε, ασφαλώς, ποιος «Άγγελος» υπέδειξε αυτά τα πράγματα και τι στην πραγματικότητα έβλεπε ο άνθρωπος αυτός.

Αγιος Μαρτίνος

Δεύτερο περιστατικό: Στο Βίο του Αγ. Μαρτίνου (Δε’ αι.), που ή­ταν Επίσκοπος στη σημερινή Tours της Γαλλίας, αναφέρεται ένας μονα­χός Ανατόλιος, ο οποίος δεν έκανε υπακοή στο Γέροντα του και τον πλάνεψε ο Διάβολος. «Άγγελοι» συμφώνησαν κάποτε να του δώσουν ένα λαμπρό ουράνιο ένδυμα με σκο­πό να πείσουν τους άλλους για την αγιότητά του. Μια νύχτα ακούσθηκε μέσα στο μοναστήρι ισχυρός θόρυ­βος, ενώ το κελλί του Ανατολίου γέμισε φως. Σε λίγο βγήκε έξω ο μοναχός αυτός φορώντας το «ουράνιο ένδυμα». Οι μοναχοί το ψηλάφησαν, αλλά δεν μπόρε­σαν να εξακριβώσουν τι ύφασμα ήταν. Ο Γέροντάς του θέλησε το επόμενο πρωί να οδηγήσει τον Ανατόλιο στον άγ. Μαρτίνο για ν’ αποφανθεί αυτός αν ήταν πλά­νη του Διαβόλου. Ο νεαρός, όμως, αρνήθηκε κι όταν οι άλλοι πήγαν να τον οδηγήσουν παρά τη θέλησή του, έμειναν με ανοικτό το στόμα: το ένδυμα εξαφανίσθηκε. Ο Διάβολος δεν μπορούσε να εξαπατήσει και τον άγ. Μαρτίνο, γι’ αυτό εξαφάνισε τα «πειστήρια». Η ιστορία αυτή αναγράφεται από τον π. Σεραφείμ Ρόουζ στο Orthodoxy and the Religion of the Future, σ. 134.

Αγιος Βενέδικτος

Και τώρα ένα περιστατικό από το Βίο του Αγ. Βενεδίκτου: Καθώς οι μοναχοί έκτιζαν το μοναστήρι χρειάσθηκε να απομακρύνουν ένα τερά­στιο βράχο. Παρόλες, όμως, τις προσπάθειες τους δεν τα κατάφερναν. υποψιάσθηκαν τότε ότι τους εμπόδιζε ο Διά­βολος για να μην έλθει σε πέρας ο θεάρεστος σκοπός τους. Πήγαν στον άγ. Βενέδικτο και του ζήτησαν βοήθεια. Πράγματι μετά το σταύ­ρωμα του βράχου από αυτόν, τον σήκωσαν σαν πού­πουλο. Στη συνέχεια, σκάβοντας μέσα στην κοιλότητα του βράχου, βρήκαν ένα χάλκινο είδωλο και, επειδή ήθε­λαν να συνεχίσουν την εργασία, το πέταξαν σε μια γω­νιά του μαγειρείου. Καθώς έπεσε το είδωλο, το έζωσαν τεράστιες φλόγες. Προσπάθησαν να σβήσουν τη φωτιά˙ μάταιος ο κόπος. Κατέφυγαν και πάλι στον άγ. Βενέδικτο και αυτός, «διαπιστώνοντας πως αυτή η φωτιά για τα μάτια των αδελφών υπήρχε, για τα δικά του, όμως, όχι, αμέσως έκλινε την κεφαλή του σε προσευχή και τους αδελφούς, τους οποίους βρήκε να εμπαίζονται με τη φανταστική φωτιά, έκανε να έρθουν στα καλά τους κι αυτοί και τα μάτια τους. Έτσι άρχισαν να αντικρύζουν πως το κτίριο εκείνο του μαγειρείου στεκόταν άθικτο, και να μη βλέπουν πια τις φλόγες που είχε πλά­σει ο αρχέκακος εχθρός», ο Διάβολος δηλαδή (Βίοι ά­γνωστων ασκητών, σ. 120). Βλέπουμε, λοιπόν, στο πε­ριστατικό αυτό να επιδρά ο Διάβολος στο αισθητήριο της οράσεως και να δημιουργεί την εντύπωση φωτει­νών φαινομένων, τα οποία, ως γνωστόν, αφθονούν στις αναφορές για U.F.O.

Αγιος Νείλος του Σόρσκυ

Να αναφέρουμε στη συνέχεια ένα περιστατικό από την Ορθόδοξη Ρωσία, όπου στη σκήτη του Αγ. Νείλου του Σόρσκυ, μετά το θάνατο του, ζούσε κάποιος μονα­χός Αδάμ με το γυιό του. Μια μέρα ο Αδάμ έστειλε το μικρό σε κάποια εργασία. Καθώς το παιδί βρισκόταν στο δρόμο εμφανίσθηκε ξαφνικά ένας παράξενος άνθρωπος, το άρπαξε και το μετέφερε, σαν να ‘ταν στον αέρα, στην κατοικία του μέσα σ’ ένα πυκνό δάσος. Εν τω με­ταξύ ο πατέρας του περίμενε, περίμενε… Τίποτε. Ανα­κοίνωσε στους άλλους μοναχούς την εξαφάνιση και άρχισαν όλοι μαζί να ψάχνουν. Φυσικά δεν βρήκαν τίπο­τε. Κατέφυγαν τότε στη λάρνακα του Αγ. Νείλου και τον παρεκάλεσαν να βρει το παιδί. Εκείνη τη στιγμή έφθασε σε βοήθεια του παιδιού ο άγιος —όπως ανέφερε εκ των υστέρων το ίδιο—: κτύπησε το παράθυρο με το ραβδί του, το κτίριο σείσθηκε και όλα τα ακάθαρτα πνεύματα έπεσαν κατά γης. Τότε ο άγιος φώναξε: Άθλια και ακάθαρτα πνεύματα, να πάτε και ν’ αφήσετε το παιδί εκεί απ’ όπου το πήρατε! Τα ακάθαρτα πνεύματα είπαν τότε σ’ αυτό το πνεύμα που είχε αρπάξει το παιδί να εκτε­λέσει την εντολή του Αγίου. Τότε ο ίδιος παράξενος άνθρωπος πήρε το παιδί και το μετέφερε στη σκήτη (Θηβαΐδα του Βορρά, σ. 130). Βλέπουμε στην αφήγηση αυτή να εναλλάσσονται για το ίδιο πρόσωπο οι όροι άνθρωπος και πνεύμα (=δαιμόνιο), μια και το δεύτερο έ­παιρνε ανθρώπινη μορφή. Και στις αφηγήσεις, όμως, θεάσεως εξωγήινων, κατά βάση εμφανίζονται αυτοί ανθρωπόμορφοι. Κάλλιστα, βέβαια, τα ακάθαρτα πνεύ­ματα μπορούν να πάρουν —και ασφαλώς πολλές φορές παίρνουν— μορφές εξωγήινων για να επιτύχουν τον τε­λικό στόχο τους: να αρπάξουν ανθρώπους για την Κόλαση.

[……]

Βίβλος και εξωγήινοι

Αν, τώρα, υπάρχουν εξωγήινοι, δεν δημιουργούν κα­νένα απολύτως πρόβλημα στη Βίβλο. Λένε πολλοί: Α! Θα καταρριφθεί η Βίβλος! Κι όμως, καθόλου δεν καταρ­ρίπτεται! Για τον απλούστατο λόγο ότι επειδή απευθύνεται στον άνθρωπο που κατοικεί στη γη είναι κατ’ ανάγκην ανθρωπογεωκεντρική. Και ακριβώς επειδή δεν αφορά τη σωτηρία του ανθρώπου η ύπαρξη των εξω­γήινων, δεν αναφέρει η Βίβλος τίποτε για την ύπαρξή τους, κατά τον ίδιο λόγο για τον οποίο δεν αναφέρει τί­ποτε και για πλήθος άλλων επιστημονικών θεμάτων, π.χ. για τις μαύρες τρύπες. Αλλά και δεν υπάρχει ούτε ένα χωρίο στην Αγ. Γραφή που να αποκλείει την ύπαρξη εξωγήινων. Αν υποτεθεί, τώρα, ότι αποδειχθεί η ύπαρξη εξωγήινων λογικών όντων, τότε, όπως επισημαί­νει ο π. Επιφάνιος, θα τα εντάξουμε στο χωρίο η’ 38-39 της προς Ρωμαίους Επιστολής του Αποστόλου Παύλου που λέει ότι τίποτε δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη του Χριστού, ούτε μέλλοντα ούτε τωρινά ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε Άγγελοι κ.λπ., ούτε οποιαδήποτε τυχόν άλλη δημιουργία («κτίσις τις ετέρα»). Λοιπόν, αν αποδειχθεί η ύπαρξη εξωγήινων, τότε θα τους εντά­ξουμε σ’ αυτό το χωρίο και θα πούμε ότι αυτό δεν είναι πλέον ένα σχήμα υπερβολής, αλλά μια πιστοποίηση και της Γραφής για την ύπαρξή τους.

Σωτηρία των εξωγήινων

Ως προς το θέμα, τώρα, της σωτηρίας των, θα μπο­ρούσαμε να πούμε ότι ή ευρίσκονται σε μια προπτωτική κατάσταση, ή, αν τους παρέσυρε στην πτώση το προ­πατορικό αμάρτημα του Αδάμ και της Εύας, τότε ή η επί της γης Σταυρική Θυσία του Κυρίου μας είχε επίδραση και σ’ αυτούς και τους έσωσε ή ο Θεός οικονόμησε τη σωτηρία τους μ’ ένα τρόπο τον οποίο Αυτός γνωρίζει. Στην περίπτωση δε κατά την οποία η Σταυρική Θυσία προσφέρθηκε και γι’ αυτούς, όπως π.χ. όταν ανακαλύ­φθηκε η Αμερική πήγαν εκεί οι Ιεραπόστολοι και εκχρι­στιάνισαν τον κόσμο, έτσι ακριβώς θα γίνει και με τα έλλογα αυτά όντα. Να σημειώσουμε εδώ ότι οι θέσεις της παραγράφου αυτής βασίζονται σ’ ένα θαυμάσιο άρ­θρο του π. Επιφανίου με τίτλο «Η κατάκτησις του Δια­στήματος και η Χριστιανική Πίστις»(Άρθρα, Μελέται, επιστολαί, τόμ. Α’, α εκδ., σ. 472).

από: http://www.orthodoxiagkalia.gr/home/?p=9400

– 4 Μαΐου 1985: Σε ομιλία στο Λύκειο Fallston, o Reagan αποκάλυψε ότι είχε ζητήσει από τον Μιχαήλ Γκορμπατσώφ, στη διάσκεψη της Γενεύης, να σκεφτεί το ενδεχόμενο μιας εξωγήινης απειλής και την αμερικανοσοβιετική συμφιλίωση που θα προκαλούσε..».
– 42η διάσκεψη της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, 21 Σεπτεμβρίου 1987: «Στις εμμονές μας με τους ανταγωνισμούς τον καιρό αυτό, συχνά ξεχνούμε ότι πολλά πράγματα ενώνουν και συνασπίζουν τα μέλη όλης της ανθρωπότητας. Ίσως χρειαζόμαστε κάποια ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ παγκόσμια απειλή που θα μας κάνει να αναγνωρίσουμε αυτόν τον κοινό δεσμό μας. Συχνά σκέφτομαι πόσο γρήγορα θα εξαφανιστούν οι διαφορές μας ανά τον κόσμο, αν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια εξωγήινη απειλή από έξω από αυτόν τον κόσμο..». (από: igata.gr)